Focoase ne lipseau!!!   Leave a comment


Abia am scapat de Moni si Iri, ca iar m-au pocnit astia de la TVR cu „Tara Fluturilor”…Mai bine ar fi zis a bazaunilor sau a cariilor(de alea de lemn, care rod tot ) .Cred ca si nepotica mea ar fi putut sa faca o emisiune mai buna decat cea de duminica de la TVR. Marina Almasan parca era o eleva dintr-a treia primara si ceea ce spunea era de-a dreptul stupid, ca sa nu spun de-o scarboasa obedienta.Sau or fi fost aia de la partidul ce se vrea unicul ocarmuitor al destinelor noastre , sa fi fost aia care au facut regia? Se prea poate, ca era prea neprofesionista emisiunea.
Sau noi nu am inteles sensul , si o fi fost o emisiune de HUMOR, ca parca asa scria la un moment dat pe ecran? daca nu ar fi de plans, ar fi de ras toata scalambaiala aia cu oua rosii, inainte de Paste!
Si eu care credeam ca daca am scapat de scandalurile mondene, vom avea parte de chestiuni serioase…
Nu disper, si maine e o zi, sper sa apara si ceva interesant la televiziunile romanesti, ca , telecomanda nu e departe de mine si o s-o pun mai mult la lucru!

Posted 19 Aprilie 2011 by Quarrier in Uncategorized

Lasă un răspuns

