Leave a comment




M-a intors pe dos campania asta impotriva eutanasierii cainilor vagabonzi, din mai multe motive.Primul e, ca la un nivel mult mai mare e ca si campania pe care am facut-o eu cand mi-au otravit cainele.Sper ca asta sa aiba rezultate…a mea n-a avut alt rezultat decat plecarea din localitate a celui care a aruncat stricnina cainelui meu.Individul era angajat al primariei si a afirmat ca asta i s-a spus de cei din primarie sa faca.Nu a contat pentru idiotul ala ca avea si ham si zgarda antipurici, si se vedeau bine pe caine, ca era alb…nuuuu, el „si-a facut doar datoria”.Si tot mie mi-a fost mila de el, desi ma durea sufletul dupa caine, nu l-am dat in judecata, desi puteam !
Dar , mai bine sa nu mai imi amintesc de episodul asta nespus de dureros pentru mine, pe Blue nu mi-l mai poate aduce nimeni inapoi, si de inca o recadere in depresie incerc sa ma feresc…Dar nu pot, cand ma gandesc la multimea de animale nevinovate pe care vor sa le ucida nemernicii aia.
Vinovatii sunt oamenii care le abandoneaza , in loc sa-si sterilizeze animalele daca nu vor sa aiba puiuti.Si cand vin altii care vor s-o faca, sar in sus si nu accepta …
Alti vinovati sunt cei care fac o afacere din crima asta, si si-au gasit oamenii care sa le sustina parerea.Ma ingrijoreaza numarul femeilor care au votat pentru eutanasierea cainilor.Oare si-au pierdut orice dram de mila ? S-ar putea atunci sa voteze intr-un viitor , nu prea indepartat, si eutanasierea batranilor..Sau or fi votat-o deja si nu stim?Ne utem astepta la orice de la parlamentarii nostri, incercati numai sa ma contraziceti!„>

Posted 12 Aprilie 2011 by Quarrier in Uncategorized

Lasă un răspuns

