1 comment


Nu imi petrec foarte mult privind micul ecran, dar in seara asta am urmarit o emisiunepe Prima Tv.Marturisesc, nu sunt un fan al acestui post tv, dar „Scoala de bune maniere” mi s-a parut un titlu incitant.
La momentul asta, sunt doar cateva minute de cand s-a terminat emisiunea, inca nu stiu ce sa cred despre ea.Pe de o parte ma ingrozesc „fetele” care participa, pe de alta, ma uimeste calmul cu care sunt tratate.
S-o iau pe rand, pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc.E vorba despre opt …cum sa le spun…tinere(cred ca e cea mai corecta formulare, pentru ca a le spune domnisoare ar fi inexact) care mi s-au parut de pe alta lume.Si stau acum si ma intreb daca nu cumva eu sunt de pe alta lume si asta e lumea lor, asa ar parea.Ciudatenia e ca cele cateva profesoare mi s-au parut apartinand lumii mele, cu reguli si responsabilitati.
Am inteles ca, pe parcursul emisiunii(cel mai probabil vreo zece episoade pentru ca au prezentat doar trei din cele treizeci de zile ale cursului),cele opt „rebele” vor fi aduse in lumea pe care o cunosc si eu, cu responsabilitati si politete.Ma indoiesc insa ca va fi ceva definitiv, nu cred ca treizeci de zile de scolarizare vor face „din coada de caine , sita de matase”.
E nevoie de mult mai mult pentru a cizela o persoana.Scrisesem prima data „o personalitate” dar mi-am dat seama ca cele mai multe din ele nu au o personalitate, sunt doar schite , stiti, acele schite cu tuse exagerat de ingrosate, pe care le faci in viteza, pentru a nu pierde din minte ideea tabloului.Repet, nu cred ca rezultatul va fi unul definitiv, ca vor iesi din aceasta scoala cu bune maniere.Vor fi aceleasi fapturi vulgare in interiorul lor, dar slefuite putintel la exterior.Poate vor invata sa citeasca macar!
Astept sa le urmaresc evolutia, si da doamne sa ma fi inselat, sa reuseasca macar jumatate din ele sa-si depaseasca conditia de …toapa!
Sau sa le spun altfel?
Poate ca, daca scoala asta le poate transforma in asa masura, poate ca ar fi bine sa se infiinteze si o scoala de „buna politichie” ….

Posted 9 Noiembrie 2010 by Quarrier in Uncategorized

One response to “

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ca de obicei, problema mea e titlul. Prefer sa nu dau titluri, desi titlul da indicatii despre continut,pentru ca un titlu angajeaza intr-o anumita directie, pe care, marturisesc, n-o am de cele mai multe ori cand incep sa scriu.:)

Lasă un răspuns

