1 comment


Nu sunt presedintele Americii si nu e 10 Ianuarie ca sa ma intereseze starea natiunii, si nu sunt din America.Sunt din Romania(uff, ce bine e ca inca e cu un singur R) si sunt un om …anonim , fara importanta as putea zice, dar am observat starea natiunii din partea mea de tara.Si m-a indurerat!

Am avut nevoie sa umblu cateva zile prin Timisoara asa ca sfera observatiilor mele a avut ceva mai mare extindere.Constatari?

Multe si…neplacute: Nu mai zambeste nimeni! Merg pe strazi incruntati  tristi, preocupati, fara sa vada nimic imprejur.Se uita doar la locul unde-si vor pune piciorul pentru urmatorul pas…

Nu se mai uita aproape nimeni la porumbei.Exceptia o fac bineinteles tancii , cei curati la suflet, cei pe care zborul unui porumbel ii incanta, cei care inca nu sunt daramati sub povara grijii zilei de maine…Ceilalti nici nu-si ridica ochii din asfalt

.N-am auzit nici macar manelele , cele care-mi torturau urechile de fiecara data cand treceam prin zona, si m-am intrebat daca nu cumva s-au trezit la realitate si cei ce le ascultau.

Acasa ma astepta o alta tristete, sosita pe Facebook, o durere supraomeneasca pentru un pui de om(la 16 ani sunt inca pui, pentru mine cel putin).M-a impresionat profund durerea acelui parinte..am ramas fara cuvinte o buna perioada de timp.Pe langa durerea parintilor acestei fete, restul e desertaciune!

Posted 5 Noiembrie 2010 by Quarrier in Uncategorized

One response to “

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blogger incepator, ce mai! postarea asta a fost scrisa, editata, dar nu si publicata….abia azi am regasit-o, cautand o ciorna…si s-a nimerit intr-o zi neagra de tot…nici ea nu-i vesela, dar in astfel de zile, ce am scris atunci, imi pare o bagatela!

Lasă un răspuns

