Bine v-am gasit, oameni buni!   2 comments


Dupa indelungi chinuri si stoarceri ale mintii pentru gasirea unei identitati, iata-ma-s aici si eu, hop-top pe blogosfera.Marturisesc , ma batea de mult gandul sa-mi fac si eu un blog, sa fiu in randul lumii, dar pana azi am rezistat tentatiei cu succes.Dar nu se mai poate, am inceput sa fiu dependenta de acest mijloc de „transfer de vorbe”.A ajuns sa-mi fie o adevarata mangaiere sufleteasca sa citesc „gandurile scrise” ale unor oameni pe care nu i-am cunoscut decat aici, si , spre fericirea mea , sa-i simt mai aproape decat pe cei pe care-i cunosc de ani de zile.

Nu stiu daca asa se intampla de obicei, dar faptul ca aici pot sa „vorbesc” liber,( fara teama de degete fluturate in dreptul tamplei, fara sa fiu nevoita sa dau explicatii la fiecare fraza), ma face sa ma simt intr-o lume pe care  speram de multa vreme s-o gasesc si pe care am abandonat s-o caut .Am fost de atatea ori dezamagita de lumea in care traiesc incat m-am izolat , nu intr-un turn de fildes ci la etajul 2 dintr-un obscur orasel banatean.

Sper sa-ma ajutati sa-mi deschid din nou pofta de a comunica cu cei asemeni mie, si va multumesc dinainte!

Pe maine!

Posted 19 Octombrie 2010 by Quarrier in Uncategorized

2 responses to “Bine v-am gasit, oameni buni!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ma bucur sa fiu prima care-ti doreste bun venit in blogosfera! 🙂
    Nu rupe insa legatura cu realitatea palpabila, cu cei care sunt langa tine, chiar daca te-au dezamagit uneori!

  2. Pingback: Noiembrie. Porţile iernii… « GENUNCHIUL LUMII

Lasă un răspuns

